Strony

Saturday, December 15, 2012

December

No tak, już połowa grudnia minęła, a ja dopiero zauważam, że jest grudzień.
Nie wiem jak u was, ale u mnie już od dawna jest śnieg, więc zostaje tylko lepić bałwana i rzucać się śnieżkami. No chyba, że jest się chorym i trzeba siedzieć w domu. Los mi nie sprzyja :c
Przynajmniej mam więcej czasu na obmyślaniu jakie prezenty mi się marzą. Muszę w końcu napisać list do Mikołaja. W końcu do świąt zostało już tylko 10 dni. Nie mogę się doczekać ^^
Piszecie list do Mikołaja? Co chcecie dostać?




14 comments:

  1. No niestety u mnie śniegu już praktycznie nie ma . ;3 Szczerze mówiąc to nie wiem co chce dostać . Zdaje się na gust mikołaja i mam nadzieję że będę z prezentu zadowolona . ;)

    http://balonove.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. U mnie też od dawna snieg, ale dowiedziałąm się że przed świętami ma stopnieć -,- A co do prezentów, to chyba wolałabym dostać kase bo w tedy sama sobie coś kupie ; d

    Zapraszam
    http://my-life-withme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. U mnie było trochę tego śniegu,ale dziś już zaczął topnieć :/ Nie mogę doczekać się świąt ^^

    ReplyDelete
  4. Zbyt wielkich zachcianek to nie mam, może jakąś książkę.. Gdy byłam młodsza miałam jakieś marzenia co do prezentów, a teraz jest mi w sumie obojętne czy coś dostanę, czy też nie :3 Zapraszam do mnie :3

    ReplyDelete
  5. u mnie teraz śnieg się topi, a więc jak na razie zbliżających świąt nie czuję ;D

    ReplyDelete
  6. ale super blog, taki niepowtarzalny !
    obserwuje i licze na rewaz http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. super blog zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  8. Super blooog! ♥ Jeszcze tu wpadnę!

    ReplyDelete
  9. święta minęły a u mnie dalej śniegu brak ;c ♥

    ReplyDelete
  10. Thanks,for the follow,dear.^^
    Follow you back on gfc.

    ReplyDelete
  11. Beautiful post!!!
    Would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  12. i like your blog, nice!!!! check out my blog : http://thatsloverobyblog.blogspot.it/
    i follow you, you follow me too???? xoxo

    ReplyDelete
  13. w Poznaniu rowniez snieg zasypalo nas kompeltnie brakuje mi tylko sanek :D
    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote

    ReplyDelete