Strony

Wednesday, July 2, 2014

Wishlist 2014

Hej Jak Wam mijają wakacje? Ja na razie nie zrobiłam jeszcze nic produktywnego, siedzę, oglądam seriale, anime. Jednym słowem obijam się. Oczywiście nie zamierzam całych dwóch miesięcy przesiedzieć jedynie przed komputerem, ale jak na razie pogoda jest średnia i o wiele przyjemniej jest w domu.

Tym razem postanowiłam zrobić wishlistę rzeczy, które chciałabym kupić do końca tego roku. Oczywiście wiem, że pewnie części nie będę mieć na razie, ale pomarzyć zawsze można. 








1. Tego typu bluzy/koszuki od dawna mi się podobały, więc w końcu zdecydowałam, że muszę mieć taką z wytatuowaną Ariel.
2. Od razu mówię, że nie jestem fanką Sailor Moon, jeśli chodzi o to anime to oglądałam tylko urywki, ale niektóre ubrania powiązane z tą serią są niesamowicie śliczne, w tym właśnie ta bluza, koniecznie w kolorze różowym!
3. Kolejny "sailor moonowy" ciuszek, tym razem przeuroczy crop top, który spodobał mi się od razu jak tylko go zobaczyłam.
4. Brakuje mi butów, tak naprawdę przechodziłam całą jesień i wiosnę w jednych creepersach, więc uznałam, że takie urocze butki byłyby miłą odmianą.


1. Kolejne creepersy! Nic dziwnego, kocham te buty strasznie. Aktualnie jestem w posiadaniu pary czarnych z ćwiekami, więc chciałabym się zaopatrzyć w jakieś pastelowe.
2. Tak naprawdę mam tylko jedną parę legginsów, w których chodziłam (dopóki ich oczywiście nieodwracalnie nie zaplamiłam). Serio. Nigdy szczególnie nie przepadałam za nimi i nie odczuwałam potrzeby kupienia żadnych aż do chwili gdy zobaczyłam te w znaki yin yang. Najcudowniejsze legginsy świata
3. Ten plecak widziałam już baaaardzo dawno temu, ale nigdy tak ostatecznie nie zdecydowałam się go kupić bo obawiałam się o jego wytrzymałość. Teraz też pomimo, że podoba mi się strasznie nie jestem do niego przekonana, ale póki co nadal jest na mojej wishliście.
4. T-shirt, który jednocześnie jest uroczy i upiorny. Czy może być coś lepszego?



16 comments:

  1. Świetne , " słodkie " rzeczy :) . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !
    + Zapraszam do mnie : lublins.blogspot.com .

    ReplyDelete
  2. jejku marzę o tych butach, ale całych czarnych, jakbyś znalazła gdzieś tanio, to proszę o linka :(
    ✌ blog

    ReplyDelete
  3. Motyw Y-Y w leginsach naprawdę fajnie wygląda :D Upiorny T-Shirt, nie może być nic lepszego, chyba że miałby jeszcze gdzieś znaczek YY, albo upiorne leginsy. Wtedy by mogło być :3

    ReplyDelete
  4. idealni wishlista jak dla mnie haha
    cry-yumi.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja w wakacje jadę nad morze. Bluzy, buty♥
    Liczę, że wpadniesz

    Paatryszja.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. super ta wishlista,podobają mi się te leginsy :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się ta 1 bluza :) http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja od jakiegoś czasu próbuję się przekonać do anime ale jakoś mi to nie wchodzi. Zapraszam: www.kawalekomnie.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. ojeju jakie słodkie rzeczy. Co do anime. Kiedyś oglądałam 1 serial, i później już nic mi do gustu nie przypadło



    http://miinikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Ja również planuję kupić sobie pastelowe creepersy *.* Śliczny ten plecak i pierwsza bluza :3
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  11. Świeeeetne ! :D
    Kocham pastelowe i słodziaśnie ubrania. :)
    http://catlora.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Takie słodkie ubrania :D zapraszam do siebie. Co powiesz za wspólna obserwacje? patyskaa.blogspot.be

    ReplyDelete
  13. Wakacje nie najgorzej nawet dobrze, pewnie będzie jeszcze lepiej :)
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam :)

    littlemoonster13.blogspot.com

    ReplyDelete