Strony

Friday, December 6, 2013

Mikołajki

Dzisiaj mamy 6 grudnia, czyli czyli jak wszyscy wiedzą Mikołajki! Długo czekałam na ten dzień. W sumie nawet nie wiem czemu, chyba ze względu, że już czuje się tę świąteczną atmosferę, a im bliżej Mikołajek tym bliżej świąt. Mimo, że to wczoraj w mojej klasie były Mikołajki to dzisiaj ciągle czuję ten nastrój. Akurat dzisiaj gdy wstałam  rano zobaczyłam, że spadł śnieg, dokładnie w Mikołajki.
Tak już poczułam te święta, że zaczęłam słuchać świątecznych piosenek. Cała ja, rok temu nawet w święta nie czułam tej atmosfery, w tym roku odczuwam ją już na początku grudnia.




A jak Wy spędziliście Mikołajki? Dostaliście coś?

28 comments:

  1. Ja spędziłam Mikołajki w łóżku chora :C
    Ale dostałam statyw do aparatu i kilka drobiazgów od przyjaciółek.
    Widzę, że dostałaś bardzo ładny zegarek, śliczny!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ogólnie te Mikołajki na początku zapowiadały się świetnie. I takie były. Miałam zakończyć dzień wypadem do kina z przyjaciółką. Nie mogłam iść, bo każdy autobus był zepsuty, a do tego sklepy zostały pozamykane, więc spędzam wieczór głodna, samotna i wkurzona.

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Też bardzo długo czekałam na Mikołajki!
    Śliczna Mikołajka z Ciebie ;))

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ^.^

    ReplyDelete
  4. Moje mikołajki były nudne...

    Obserwuję :)

    ReplyDelete
  5. ja spędziłam bardzo fajnie :D

    ReplyDelete
  6. też dostałam toffifee !
    uwielbiam je <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. fajne zdjęcia, są b.dobrej jakości ,więc dam ci radę : powiększaj je bo są bardzo malutkie (nie jest to żaden hejt czy coś w tym stylu tylko tak jak mówiłam ,masz bardzo ładne zdjęcia)

    a tak to bardzo fajny post :)

    ReplyDelete
  8. spodka czapka <3


    zapraszam do mnie : http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡

    ReplyDelete
  9. Jak fajnie:) Mikołajowa czapka,lubię to:D

    ReplyDelete
  10. Ja dostałam meega dużą paczkę słodyczy. :)
    U mnie nie ma śniegu, ale po tej "zimie stulecia" , jakoś nie tęsknię za śniegiem. xd

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam

    ReplyDelete
  11. dostałam tylko pieniądze od najbliższej rodziny, dla mnie w sumie 6 grudnia nie ma większego znaczenia ;p
    ♚ blog

    ReplyDelete
  12. My w klasie będziemy dawać sobie prezenty na wigilii klasowej.Ja w tym roku też czuję tą atmosferę a w tamtym roku to kompletnie nie czułam ich :)
    Ja dostałam słodycze,pieniądze i skarpeto-kapcie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  13. U nas w klasie nie było prezentów :C Ale spóźnione: wesolych mikolajek ~~

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładny wygląd ! :) Fajny post! :) masz naprawde świetnego bloga ;-}
    bardzo fajnie piszesz.
    jestem pierwszy raz- więc co powiesz na wspólną obserwację? Daj znać u mnie na blogu, abym mogła się odwdzięczyć :3

    ReplyDelete
  15. Czapka Mikołaja *.* Ja dostałam ciuchy i słodycze ;)

    obserwuję: >
    www.dotyk-piekna.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. My w szkole nie robiliśmy sobie mikołajek :)

    ReplyDelete
  17. ładne zdjęcie to drugie :) My w szkole nie mieliśmy mikołajek, nic kompletnie nic :(

    ReplyDelete
  18. Hej. Fajny blog :D Spoko tu nawet. Ładny design, no i..
    Może wpadniesz i coś tam zostawisz? ---->
    http://lopsyb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Genialny post! Mega zdjęcia!
    Obserwujemy? Jeżeli tak to zacznij i napisz u mnie w komentarzu, zrobie to samo! <3

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  20. Ladne zdjecia:>

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Fajna czapka. Mi mikołajki minęły całkiem ok. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Fajnie, że śnieg spadł akurat w Mikołajki, ale trochę go za dużo hah :D

    ReplyDelete
  23. Ładne zdjęcia ;))

    Obserwujesz? ;>
    http://dotyk-piekna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Mikołajki... Prezenty to chyba jedyny argument ;p Śnieg w święta to dopiero atmosfera!
    xo xo Isabelle
    http://the-vogue-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. świetna notka tylko pozazdrościć tak świetnego bloga
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam przydałby się komentarz kogoś z większym doświadczeniem
    http://goodaay.blogspot.com

    ReplyDelete