Strony

Wednesday, September 11, 2013

Creepersy

Hej! Dwa dni temu przyszły do mnie moja baardzo oczekiwana przesyłka, w której znajdowały się creepersy. Zachwycałam się nad tymi butami już od dawna i w końcu je mam. Pokochałam je od razu jak rozpakowałam paczkę. Są idealne! ^^ Będą świetnie się nadawały teraz - na jesień.







Jak Wam się podobają? Lubicie creepersy?


Dziękuję wszystkim osobom, które klikały w banner Sheinside. Dzięki Wam nawiązałam z nimi współpracę ^^  Tak jak obiecałam polecę Wasze blogi w poście. Oczywiście jest ich trochę za dużo, więc blogi, które nie znajdą się poniżej będą w następnych postach :)


30 comments:

  1. Mi się nie podobają creepersy ale każdy ma inny styl :).

    Zaprasza :)+ obserwacja za obserwacje ?
    http://dariia-darria.blogspot.com/
    http://ruuciaa-mylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Śliczne buty ;))

    Paulina-pauula.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Nie jestem fanką tych butów, ale muszę pochwalić wygląd bloga! Jest bardzo ładny, podoba mi się nagłówek :)
    suuperrka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. mi się nie przypadły te buty do gustu . Ale ważne że Ci się podobają ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  5. Śliczny nagłówek <3

    myprettydress.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Mi te buty nie wpadły do gustu :)

    http://s-my-world-my-live-s.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mi się podobają, ale nie wyobrażam sobie siebie w nich :)

    http://girls-trio.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Oooo creepersy, coraz więcej osób je kocha, jak widzę ;) Mam tak samo, że jeśli na coś czekam i to w końcu przyjdzie, to rozpakowuję od razu ;p

    http://my-own-little-worldx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. nie przepadam za nimi :D osobiście mam za grube łydki do nich i wyglądam w nich jak tłusty halibut :D
    35dni.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. sama chce kupic sobie creepersy ale nigdzie nie moge znalezc jakis ładnych tylko wszytkie sa albo za bardzo kiczowate albo w ogole cos jest z nimi nie tak :D
    sliczne sa :*

    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetny blog :*
    majtynak.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. na jakiej zasadzie jest współpraca z Sheinside?;) świetne buty i gratuluję współpracy;)

    obserwujemy?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oni mi wysyłają ubrania, a ja je pokazuję na blogu :)

      Delete
  13. kocham creepersy <3
    marze żeby je kupić :D

    zapraszam do komentowania ostatniego posta
    smile-mapys.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Kliknęłam w banner :)


    wiskaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Śliczne są chociaż ja bym ich nie nosiła <3

    ReplyDelete
  16. Fajne są te butki !

    Zapraszam do mnie + obserwacja za obserwacje ?
    I mam ogromną prośbę klikniesz w baner vintageshop u mnie na blogu .?

    oli-olli.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. śliczne buty! kliknęłam w baner mam nadzieję, że pomogłam!
    zapraszam w wolnej chwili :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Gratuluję współpracy! Obserwuje i zapraszam do mnie ;3
    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Cudne te buty, słyszałam że są bardzo lekkie.
    Prawda ?

    zapraszam:
    calia-caliaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak! Na początku wydawało mi się, że są strasznie ciężkie, ale gdy je założyłam to były leciutkie :)

      Delete
  20. Gratuluję współpracy! ;))
    Mi się creepersy zbytnio nie podobają ;)
    ____________________
    Zapraszam do obserwowania i komentowania:
    http://ordinary-reality.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Świetne buty <3
    Wiem, że taki ich urok ale jak dla mnie mogłyby mieć cieńszą podeszwę ;)

    http://young-never-die.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Bardzo podoba mi się twój blog!!
    Ma wszystko czego tak naprawdę szukam!
    Zostanę tu na dłużej!
    oczywiście obserwuję!

    Wpadnij jeśli chcesz bp bardzo mi zależy!!!!!!!!!!
    kolorowa1233.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. świetny blog, bardzo ładny szablon :) podoba mi się jak piszesz i zostaję na dłużej praz zapraszam do siebie luuvmy.blogspot.com + obserwujemy ? :))

    ReplyDelete
  24. Creepersy <33
    Ładny wygląd bloga ;)

    magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super blog! ♥
    Lubię creepersy, wydają się fajne, ale nie kupuję ich na razie... ;3
    Kliknęłam w banner SheInside, oczywiście. ;)

    http://amanda-my-world-moj-swiat.blogspot.com/

    ReplyDelete